2021'i Paketledim

 Paketlemekte geç kaldığım bir yıl oldu ama yılları paketlemeyi seviyorum. Sonra geri dönüp bakması güzel oluyor. Geç olsun güç olmasın deyip başlıyorum.

Bu sene geçirdiğim en zor yıl desem diğer yıllara haksızlık olur mu emin değilim. Ama en çok ağladığım, en çok kaygılandığım ve en çok üzüldüğüm sene bu sene gibi geliyor bana. Bu da en çok büyüdüğüm sene anlamına gelir mi bilemiyorum. İnşallah geliyordur boşa mı ağladık o kadar.

Geçen senenin paketlemesinde yeni başladığımı söylediğim işimde 1 yılı bitirdim ve gerçekten o kadar zordu ki. 25 yaşına kadar bir sürü insan tanıdığımı düşünüyordum ama burada geçirdiğim bir sene, daha hiçbir şey görmediğimi gösterdi. Yeminle yıprandım ya. Bu vesileyle bu zamana kadar karşıma çıkıp arkadaşım olan tüm güzel insanlara teşekkür ve teessüf ederim. Ben herkesi siz gibi sandım bu neymiş böyle ya. Neyse çok da şey yapmayalım. Genel olarak çok stresli bir iş ve faydalı bir iş yaptığıma inanmadığım için bilişsel çelişkiler denizinde yüzmeme neden oluyor.

Bir de şey var tabi bu sene bir ilişki ve bir ayrılık yaşadım. Dostlarım bu ne zor bi şeymiş sürekli yeni insanlar tanıyıp ilişki kurup ayrılan herkese inanılmaz saygım var artık. Ben birini zor atlattım size helal olsun ya. Yine de öğretici bir deneyimdi. Ne istediğimi ve ne istemediğimi daha net biliyorum artık. Taraflara tşk.

Bu senenin genel teması benim için "güven"di galiba. Küçükken bana bi notla ilanı aşk edip benim cevabımı hemen alamadığı için tenefüste tüm sınıfa "Şule bana aşıkmış" diyen sınıf arkadaşımdan bu yana birilerine güvenmek benim için hep zor oldu. Ben de bunla sınanıyor olacağım ki hep güvenle ilgili sorunlar yaşarken buluyorum kendimi. Her doğrunun her yerde belli bi üslupla söylenebileceğine inanan bir insan olarak*, iletişimde kaldığım insanlara bunun için yalvarmama rağmen gerekli dürüstlüğü bulamamak çok düşündürücüydü. Bu paragrafta da beni güvende hissettiren herkese teşekkür ediyorum. Bir cümleyi söylerken kırk kere düşünmeme sebep olmayan canım insanlar, iyi ki varsınız. Siz çok başkasınız.

*Her doğruyu her yerde söylemekle ilgili bir not düşmek istedim. Bazen insanlar bunu "Senin yüzün neden zayıf kilo al biraz" gibi gereksiz fikirlerini yaymak için bir fırsat olarak algılayabiliyor. Ben herkese fikir sormam, fikrini önemseyeceğim insanlara sorarım sadece, kalanlar fikir belirtmezse çok hoş olur valla sinir oluyorum bu duruma.

Bu arada ben taşındım. En azından evimin içinde daha güvende hissediyorum ama bir kadın olarak hiçbir zaman bir erkek kadar rahat yaşayamayacağımı bilmek canımı çok acıtıyor. Bu düzen değişecek mi ya değişsin lütfen. Ekonomiye falan hiç girmicem içim sıkılıyor yeminle.

Terapiye başladım bu arada, önceki yıl paketlemelerimde istediğim bi olaydı bu. Bu fikri hayata geçirmek bana çok iyi geldi. Herkesin yetkin ve yeterli klinik psikologlara ulaşabildiği bi dünya diliyorum.

Bu yıl beni çok yordu genel olarak ya. 2022'de dinlenebilirim umarım. Bu seneme değer katan herkese çok teşekkür ederim. 

Ayrıca 2022 ve sonrasının ekonomik kaygılar gütmeden gezebileceğim, yeni aldığım pasaportu süresi bittiği için değil sayfaları dolduğu için değiştireceğim yıllar olmasını temenni ediyorum. Bir de daha çok blog yazısı yazmak istiyorum ya geçen sene 3 tane yazmışım yazıklar olsun.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2023'ü Paketliyorum

Kitap okuma aşkınızı alevlendirecek ve fotoğraf çekmenizi kolaylaştıracak 2 öneri

İstifa: Tercih değil yönelim