Sevdiğim Fotoğraflarım II

Merhaba sayın blogseverler,

Uzun zamandır görüşemiyoruz malesef. Finallerim bitti, 3. sınıfı bitirip 4'e geçtim, 5 ay boyunca ders çalışmayacağım; hasretle bloguma koştum hemen.

Uzuun zaman önce yayımlamış olmam gereken bir yazıyla yeniden merhaba diyorum size: Sevdiğim Fotoğraflarım II!

Bu, Antalya’daki odamın gördüğü dağ. Gün batımının turuncusu ve dağların maviliği çok hoşuma gidiyor. O kadar düzenli ki biraz daha bakarsam şiir yazacağım fotoğrafa. Instagram'a koyıp Elon Musk'a diss atmışlığım var fotoğraf üzerinden, öyle bir sevmek.
Bu da yayla evimizden gün doğumu. Sabah namazına müteakip kaldırılıp Antalya’ya götürülürken çekmişim bu fotoğrafı, belli. Hilalin duruşu, göğün turunculuğu, sağdaki bayrak... Her şey içimi açıyor.
Bu da yayladan. Bulutlar dağların arasından “akıyor” gibi değil mi? İçimi açıyor bu fotoğrafa bakmak.

Bu da yurttan bir gün batımı anı. Gün batımı çekmeyi seviyorum evet. Gün batımı fotoğrafları diye klasörüm var hatta. Seviyorum bu hayatı evet. Bu fotoğrafı da yumuşak havasından dolayı seviyorum. 

Bu da Elazığ’dan Malatya’ya dönerken arabanın kah camından kah sunroofundan çıkarak az ışıkla hareket halindeyken çekmeye çalıştığım bir fotoğraf. Verdiğim emeği ayrı, o anın hissini ayrı seviyorum. Yine bir hilal, yine bir pembelik, yine bir huzur.


Bu fotoğrafı da çok seviyorum. Bunu da instagram'da "Jules Verne'e sevgilerle" etiketliyle paylaşmıştım hatta. Çok güzel yakalamamış mıyım? Bence evet.


Bu fotoğrafı Kırşehir'de, GSB'nin düzenlediği Gençlik Kampları'nda çekmiştim. Hirfanlı Baraj Gölü'nün durgun havasının yanında sağ taraftaki insanların görüntüsü beni mutlu ediyor.


Bu fotoğraf da bir Ankara-Antalya yolunda çekildi. İçim yol çektikçe bu fotoğrafa bakıyorum. Sanki fotoğraftan Umay Umay'ın "Çağıran bir şeyler var hep, beni uzak şehirlerde..." şarkısı geliyor gibi.


Bu da yine bir yol fotoğrafı. Çok seviyorum ne diyebilirim ki? Hak ettiği değeri görmedi bence bu fotoğraf. (Ne bekliyordum acaba? Konfetiler?)
Adana otobanından. Hareket halindeki araçlardan çektiğim fotoğraflar benim için daha değerli oluyor fark ettiyseniz. ÇÜNKÜ ÇOK ZOR OLUYOR. Bu fotoğrafta da ışığın gelişi çok güzel.

Işık demişken. İlk başarılı uzun fizyogram denemem. Kuzu çizimimle bilinirim zaten, bir havaya çizmediğim kalmıştı.

Sevdiğim fotoğraflar bunlardan çok daha fazla, takdir edersiniz ki. On binlerce fotoğraf arasından seçmek kolay olmuyor. İstediğiniz zaman instagram profilimi kontrol edebilirsiniz neler çektiğimi görmek için. Sevgiler, selamlar. 🙋

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2023'ü Paketliyorum

Kitap okuma aşkınızı alevlendirecek ve fotoğraf çekmenizi kolaylaştıracak 2 öneri

İstifa: Tercih değil yönelim