İki Adet İllegal Akademik Veritabanı Önerisi

Hello sayın akademi severler,

Başlıktan da anlaşılacağı üzere size 2 adet illegal veritabanından bahsedeceğim. Bunlar illegal çünkü parayla erişilen bütün makale ve ders kitaplarına saniyeler içinde ücretsiz olarak erişmenizi sağlıyor. Yani elalem illegal madde falan kullanır, benim illegalliğim de bu kadar işte. Aslında çok bilinmeyen kaynaklar değil ama bilmeyen bir iki kişi öğrense bile kârdır, değil mi? Veritabanlarının direkt linkini vermeyeceğim çünkü şikayet edildikleri için uzantıları değişebiliyor. İsimlerini google'da aratarak güncel sitelere kolayca ulaşabilirsiniz.

  • Sci-Hub
Bu site sayesinde aklınıza gelebilecek bütün makalelere, doi numaralarını girerek erişebiliyorsunuz. Yani en azından ben şu ana kadar aradığım bütün makalelere eriştim. Lisans tezimi araştırırken 20 dolarlık makalelerin sadece özlerinden bir şeyler anlayacağım diye canım çıkıyordu, keşke o zaman bilseymişim.

  • LibGen
Bu da mükemmel bi veritabanı. Yine normalde ücretli olan makale ve kitaplara erişmenizi sağlıyor. Kitaplara diyor! 200 dolarlık ders kitabı gördü bu gözler! Günlerce pdf aramıştım internette. Ah birkaç sene önce bilecektim bunu... Neyse geç olsun, güç olmasın. Bugün 3 tane kitap indirdim bile. hehe

Uzun zamandır ilk defa bu kadar kısa bir yazı yazdım, sanki bitmemiş gibi geliyor yazı. 

Bitmiştir herhalde.

Başka bir şey yok.

Grş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2023'ü Paketliyorum

Kitap okuma aşkınızı alevlendirecek ve fotoğraf çekmenizi kolaylaştıracak 2 öneri

İstifa: Tercih değil yönelim