Mini Mini Diziler

Uzuun bir aradan sonra merhaba,

Uzun bir süre daha görüşemeyiz belki ama sabah instagram'da paylaştığım dizi için milyorlarca (3 adet) soru gelince son zamanlarda izlediğim iki mini diziyi paylaşayım dedim.

  • Fleabag

Bahsedeceğim ilk dizi yayın hayatına 2016 yılında başlamış, Phoebe Waller-Bridge'in senaristliğini ve oyunculuğunu üstlendiği Fleabag. Sezonları 20 dakikalık altışar bölümden oluşan bu dizinin 2. sezonu geçtiğimiz haftalarda başladı. İngiliz dizisi olmasından mütevellit İngiliz aksanına doyacaksınız (doyulmuyor bu aksana, orası ayrı) bu diziyi izlerken. Aslında bir trajediyi anlatıyor fakat İngiliz komedisi absürtlüğü de yok değil. Ben başrol oyuncusu Phoebe Waller-Bridge'e çok yakıştırdım rolünü. Aslında başlama nedenim 2. sezonda Andrew Scott'un gelecek olmasıydı. İlk sezonu izleyeli de epey oldu, nasıl hissettiğimi tam hatırlayamıyorum fakat bu sezon Andrew Scott'u görünce favori dizilerim listesine üst sıralardan giriş yaptı Fleabag. Yeni bölümleri beklerken eski bölümleri tekrar tekrar izleme isteği uyandırıyor. Kahkahalarla izlemeyeceğinize eminim ama keyifli vakit geçirteceğinden şüphem yok.

  • After Life

Yine 6 bölümlük (bu kez 30 dakikalık bölümler) bir İngiliz yapımı olan bu diziyi izleme planım yoktu ama zevkine güvendiğim kişiler tarafından beğenildiğini görünce hemen izleme listeme aldım. Dün başladım, bugün bitirdim. Netflix yapımı olan bu diziyi pek çok korsan dizi sitesinden de bulabilirsiniz. Konunun çok orijinal olduğunu söyleyemeyeceğim ama başrol oyuncusunun sarkastik tavrı seyir zevki veriyor. Eşinin ölümü ardından hayata tutunmaya (ya da tutunmamaya) çalışan Tony'nin (Ricky Gervais) hayatını izliyoruz. Hayata ve ölüme dair aslında hepimizin bildiği ama zaman zaman hatırlasa iyi olacağı detaylar bulunuyor. Bu dizinin de yazarı, yönetmeni ve başrol oyuncusu aynı kişi. Maşallah Ricky bey on elinizde on marifet varmış. Bu da tavsiyemdir. Kahkahayla güldürmeyecek ama keyifli vakit geçirtecek bir dizi.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2023'ü Paketliyorum

Kitap okuma aşkınızı alevlendirecek ve fotoğraf çekmenizi kolaylaştıracak 2 öneri

İstifa: Tercih değil yönelim