Youtube Kanal Önerileri II

Miribi irkidişlir kinilimi hişgildiniz. Önceki Youtube Kanal Önerilerim milyorlarca okunma sayısına ulaşınca (17 kişi okumuş) yenisini yapayım dedim. Çok bilinmeyen kanallardan bahsetmiyorum ama yeni 1 kanal öğrenseniz bile kârdır. Buyrun sohbete.
Not: Bu yazı epeydir taslaklarda güncellenmeyi beklediği için bahsettiğim bilgilerde ufak tefek değişiklikler olabilir, mazur görün.)


  • İstanbul Film Akademi: Çok beğendiğim bir filmin çok yerildiği bir video sayesinde tanıştım bu kanalla. Yine de çok keyif aldım. İlker Canikligil'in sempatik anlatımı (tam aksi düşünen de birçok kişi var ama) hiç ilgimin olmadığı videoları bile izletiyor. Filmler, çekimler, oyunculuk hakkında pek çok videoya erişebileceğiniz bir kanal. Hatta şimdi Sinema ve Psikanaliz diye bir serileri var, oldukça ilgi çekici. 

  • Saniye Anne Yemekleri: 167 Bin takipçili kanalı önermek bana düşer mi bilmem ama benim çevremde pek bilinmediğini fark edince önermek istedim. Çok tatlı bir teyzenin tarif kanalı. Tam bir babaanne sıcaklığı var. Bir de tonton bir nene olduğu için (teyze diye başlayıp neneye getirdim, kadın 2 cümlede 20 yaş yaşlandı??) tarifleri aşırı güven veriyor. Ben hiçbirini denemedim ama bu denemeyeceğim anlamına gelmez.

  • Emir Yargın'la Çakal Lezzetler: Bu da bir yemek kanalı ama Saniye Teyze'den çok farklı bir tarz. Belki kendisini Tokat şarkısından da tanıyor olabilirsiniz, bu zıpır abimiz zıpır zıpır tavırlarla yemek tarifleri veriyor. Şahsen verdiği tarifleri beğeniyor, videolarını da keyifli buluyorum.

  • Lin Pesto: Müzik hakkında bilgim derdimi anlatan şarkı bulup dinleyecek kadar. O yüzden bu kanalın hangi müzik türüyle ilgilendiği hakkında size malesef detaylı bilgi veremeyeceğim. (Ekşide post punk olduğu iddia ediliyor.) Ama çok popüler şarkıları çok farklı tarzda coverlıyor. Herkesin hoşuna gitmeyebilir ama şans vermeye değer. Ben galiba en çok Yananı Görür Allah cover'ını beğendim.

  • İç Mimar Berna: Önerilerim hep malumun ilanı şeklinde oluyor zira bu kanalın da halihazırda 87 bin takipçisi var (ben bu yazıyı yayımlayınca kaç olur kim bilir) ama yine de bahsetmek istedim. Ankara'da ikamet eden bir mimarın kanalı bu. Pek çok içeriği var ama ben en çok ev turu videosu seviyorum. Şu TLC'deki İlk Evim programından daha çok keyif veriyor kesinlikle. "NE EVLER VAR BEEH" diye hasetlenmek isterseniz mutlaka ev turu videolarına bakın.

  • Base 42: Ecukeytıdiyırı epeydir biliyorum. Hatta Base42 kanalındaki Şiddetli Geçimsizlik serisini daha önceki (sanırım Enhancedear) kanalında bir süre keyifle takip etmiştim. Yine bu abimiz ve arkadaşlarının birlikte kurdukları (yine mi) oyun kanalı bu. Direkt baştan aşağı oyun videosu olmayan bütün videoları izledim. Özellikle Soğuk Savaş'ın esprilerini hiç beğenmiyorum ama hepsini de izledim ne hikmetse. Favorim Volkan Öge'nin konuk oldukları. Favori serim ise Bonboş (Evet, n ile). Bonnnboş konuştukları bir video serisi bu. Yorgun bi günün sonunda çok iyi gidiyor çünkü hiç zihninizi kullanmadan izleyebiliyorsunuz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2023'ü Paketliyorum

Kitap okuma aşkınızı alevlendirecek ve fotoğraf çekmenizi kolaylaştıracak 2 öneri

İstifa: Tercih değil yönelim