3 Kickstarter Projesi

Merhaba sevgili okurlar,

Bu yazımda günlerce aklımdan çıkmayan, "keşşşke benim de olsa" diye delirdiğim bazı teknolojik girişimlerden bahsedeceğim. Girişim diyorum çünkü bahsedeceğim 3 ürün de kickstarter projesi. Başlıklarına tıklayarak kickstarter sayfalarına gidebilirsiniz.



İsmini diyince Muzaffer zannedebilirsiniz ama sanıyorum ki alakası yok. Bu cihazı ilk duyduğum günden beri rüyalarımda Muzo Muzo diye sayıklar hale gelmiş olabilirim. Hayır biri duysa yanlış anlayacak. Ürünün mantığı çok güzel. 

Videodan da anlaşılacağı üzere bu bir ses engelleyici. Ürünü düz bir zemine yerleştiriyorsunuz ve dışarıdan gelen sesleri yok ediyorsunuz! Muhteşem değil mi? Bir de sizin sesinizi dışarıya iletmeme modu var. Örneğin özel bir şey konuşurken açıyorsunuz ve kimse sizi duymuyor. Dediğim gibi mantığı çok güzel ama denk geldiğim youtube videoları malesef öyle demiyor. Sinirli bir abimiz epey grafikler falan çizerek çalışma mantığını ve nasıl çalışmadığını aşağıdaki videoda anlatıyor. Ürün incelemesi bir yana, oldukça keyifli bir video olmuş. İzlemenizi tavsiye ederim. Videonun sonunda da Muzo'nun çalışma mantığını kendini klonlayarak anlattığı bir part var, muhteşem.



Youtube'da buna benzer birkaç inceleme videosu daha var. Yani ilk ürünümüz bir başarısızlık örneği olabilir ama ben onun gerçek olma ihtimalini sevdim zaten. 



Muhteşem! Duş alırken favori su sıcaklığınızı kaydedebildiğiniz, duşa girmeden önce telefonunuzdan banyoyu hazırlayabildiğiniz böylece su israfını minimumda tutabildiğiniz bir musluk(?). Bunun yanında istediğiniz şarkıları da kolayca oynatabiliyorsunuz. Gelecek sezon Black Mirror'da duş başlığı insan boğdu şeklinde bi bölüm çıkana kadar hayranınım Livin Shower. İyi ki dolar bu kadar pahalı olmasaydı.


Sırt çantasından başka bir çantayı takarsa ölecek hastalığından muzdarip olduğum için bu çantaya bayıldım. Benim olsa bu çantanın içinde yaşardım herhalde. Tasarımıyla, konforuyla, işlevselliğiyle mükemmel bir (üç) çanta. Anlatmaya gerek yok, görüyorsunuz. Muhteşem!


Başka bir yazıda buluşuncaya dek, esen kalın.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2023'ü Paketliyorum

Kitap okuma aşkınızı alevlendirecek ve fotoğraf çekmenizi kolaylaştıracak 2 öneri

İstifa: Tercih değil yönelim