Kaydettiklerim

Çok farklı bir konseptle karşınızdayım bugün. İnternette bir şeye denk geldiğimde o an onu okumaya zamanım yoksa veya üşendiysem bir yere kaydedip hayatıma devam ediyorum. Gelin görün ki bu kaydettiklerim baksaydım bağ olabilecekken bakmadığım için dağ oldu. Şimdi kaydettiklerimi size de gösterme vesilesiyle hepsine bakmaya ve buraya yazmaya karar verdim. Hadi başlayalım.


  • 19 Kasım 2014 tarihinde kaydettiğim video: Game of Thrones Theme (Cover) / TRT Müzik
    O zamandan beri Game of Thrones bile izlememişken bunu niye kaydettim acaba? Hatırlıyorum niye kaydettiğimi, cevap çok basit: Hoşuma gitmişti. Sonra dinledim zaten birkaç kere. İlk kaydımız boşa yapılmamış demek ki. 
  • 3 Haziran 2015 tarihinde kendime gönderdiğim şarkı (sıradaki şarkı benden bana geliyor): Mirkelam - Yollar.  Hâlâ da sevdiğim bir şarkıdır. Adı geçmişken dinleyeyim tekrar.
  • Haha bu en güzeli. 26 Haziran 2015 tarihinde kaydettiğim Jessie Pinkman'in 1 saat boyunca "bitch" dediği video. Bunu da hâlâ dinliyorum, yalan yok.
  • 8 Eylül 2015 6'lı Pratik Ev Askısı. Ben almadım ama ucuzmuş, ihtiyacınız varsa bir bakın.
  • 5 Aralık 2015: Klavyede Sembollerin Kısayolları Nasıl Yapılır?  Buna bir kere bile bakmadım. Sembol yapacağımda Google'da aratıp kopyalıyorum...
  • 9 Mart 2016 Ford Türkiye'nin Viral Projesi. Ali Atay ve Feyyaz Yiğit (daha çok Feyyaz Yiğit) ikilisini merak ettiğimden kaydetmiştim. Sonra hiç sarmadı, hiç de güzel olmamış hıh.
  • 3 Ekim 2016 Flash Tv'de Ceza'nın Rapstar Şarkısında Freestyle Dans Eden Teyzeler Bunu niye gördüm, niye kaydettim, niye insanlara yayıyorum bilmiyorum. 
  • 20 Aralık 2016'da bir film önerisi kaydetmişim. Tamamen unutmuştum kaydettiğimi, merak da ettim. Anlaşmamız gereği şimdi filmi açtım, müzikalmiş... Müzikal is not my cup of tea gerçekten. 10 dakika denedim ama 10 dakika boyunca şarkı söylediler, içim darlandı bırakmak zorunda kaldım.
  • 29 Aralık 2016 tarihli bir film listesi var ama takdir edersiniz ki hepsini hemen izlemem mümkün değil. (Yine) Unutmazsam izleyip yorumlayacağım en azından birkaç tanesini. Darlamak serbest: suledemir@live.com
  • 24 Nisan 2017 tarihinde bir kısa film kaydetmişim. İşitme engelli bir kadının dudak okumayla ilgili deneyimini paylaştığı National Geographic yapımı bir video. Şimdi izledim, değişik bir deneyimdi.
  • 22 Mayıs 2017 tarihinde kendi tweetimi kaydetmişim. Bulduğumda aşırı heyecanlandığım bir siteydi bu: BBC Sherlock dizisinde Sherlock'un evini gezebilme imkanı tanıyan link. Bu arada bu tweetin bağlı olduğu flood'u da çok severim, Sherlock izleyicisiyseniz tavsiye edilir.
  • 2 Haziran 2017'de Psikolojinin Beş Devi başlıklı The Guardian çevirisini kaydetmişim. Okulda öğrendiklerimden çok farklı bir şey yoktu ama bilmediğim küçük detaylar ve metnin dili hoşuma gitti. Libido Dergisi'ni biraz daha kurcalamayı düşünüyorum.
  • 18 Temmuz 2017'de Serdar Kuzuloğlu'nun önerisi olan Oscar adayı bir kısa film kaydetmişim. Benim çok hoşuma gitti, keşke biraz daha uzun olsaydı dedim. Neredeyse 2 aydır bana ulaşılabilirliği olan bir videoyu şimdi izledim, *Kemal Kılıçdaroğlu tonlamasıyla* böyle bir şey olabilir mi ya? 
  • 30 Temmuz 2017 tarihinde size daha önce bahsettiğim Journey to Dreams belgeselinin müzik listesini kaydetmişim. Bir kere açıp dinlemiştim...
  • 15 Ağustos 2017'de yine bir film kaydetmişim... Boyhood'un yönetmeninden bir filmmiş bu. Boyhood'u çok beğenmiştim, bunun için de heyecanlıyım.
  • 20 Ağustos 2017'de CIA'in işkenceci psikologlarının mahkemeye çıkmadan anlaşmaya vararak ceza almadıklarıyla ilgili bir haber kaydetmişim. Şimdi okudum, bunlar hep bilgi...
  • 27 Ağustos 2017'de Netflix'te yer alan 45 belgeselin bulunduğu bir yazıyı kaydetmişim. Bu yazıya göz gezdirmiştim ama Netflix üyeliğim sona erdiği için çok şey yapamadım. Blog tarihinde en çok okunan yazılarımdan biri de Belgesel Önerileri olduğu için listedekileri özellikle izlemeye çalışacağım.
  • 31 Ağustos 2017 tarihinde Bohemian Rhapsody şarkısının Freud'un kokain bağımlılığı üzerinden yazılmış versiyonunu kaydetmişim: Freudian Rhapsody
  • 1 Eylül 2017'de bir kitap kaydetmişim. Şu an okuyabilecek birikime sahip olduğuma inanmıyorum ama yine de merak ettim.
  • Yine 1 Eylül 2017'de Psikiyatrik Hastalıkların Evrimi adında bir yayın kaydetmişim. İlk yarım saatini az önce izledim, beni sardı. Yayını mutlaka bitirmeyi planlıyorum.
Evet sevgili okurlar, twitter'da kendime dm olarak atıp kaydettiğim bu içeriklerin sonuna gelmedik. Ama bu yazıya öğleden sonra başlayıp 22:37 itibariyle bu cümleleri yazan ben için epey yorucu oldu. Tabi saatlerdir bu işle uğraşmıyorum aralarda başka işlerimi de hallettim ama bu konsepti seri haline getirmek istediğim için kalan 2 kaydı da diğer yazıda yayımlarım diye düşünüyorum.

Sizden de bir tepki alabilirsem sevinirim, kaç yazıdır duvara konuşuyormuş gibi hissediyorum zira. Gerçi yapmadığımız şey değil, pek sorun etmiyorum.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, esen kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2023'ü Paketliyorum

Kitap okuma aşkınızı alevlendirecek ve fotoğraf çekmenizi kolaylaştıracak 2 öneri

İstifa: Tercih değil yönelim