Mercek Altında: Pizza Il Forno Tunalı

Arkadaşımla işten çıkınca Tunalı tarafına gezmeye gidecektik. Çok fazla gittiğimiz bir yer olmadığı için nerede yemek yesek diye uzunca düşündükten sonra methini fazlaca duyduğumuz Pizza Il Forno'ya gitmeye karar verdik.

Apple Harita'nın bize verdiği yetkiye dayanarak Güvenpark'ın orada metrodan inip yürüyerek gitmeye karar verdik ama ne yazık ki Apple Harita bizi yanılttı ve gittiğimiz yerde pizzacıyı bulamadık. Google Haritalar'da isteğimize cevap veremeyince Trafi uygulaması yardımımıza koştu ve bir süre daha yürüdükten sonra nihayet bulduk. Daha önce Tunalı tarafından gitmiştim bu pizzacıya, bulmak çok daha kolay olmuştu.

Neyse efendim, nihayet vardıktan sonra çok çeşitli bir menüden istediklerimizi seçtik. Arkadaşım fotoğrafta gördüğünüz Inferno Pizzadan(Domates sosu, mozzarella peyniri, acı soslu tavuk parçaları, közlenmiş biber, jalapeno biberi) istedi ben de (Gülmeyin ama tamam mı?) Kokoreç Pizza* istedim.

*Neden diye merak ediyor olabilirsiniz. Kokoreç yemeyi çok seviyorum, pizzada olması fikri evet hoşuma gitmedi aslında ama ilk defa gördüğüm bu lezzeti tatmak için de heyecanlanmıştım doğrusu.

Bu küçük açıklamadan sonra devam ediyorum. İkimiz de küçük boy pizza istedik daha önceki deneyimlerimize dayanarak. Keşke dayanmasaymışız. İlk önce siparişlerimiz yan masaya gönderildi. Arkadaşımın siparişi hemen anlaşıldı ama benim pizzamdan bir dilim yedikten sonra anladılar kendi pizzaları olmadığını. ÜZERİNDE KOKOREÇ VARDI NASIL KARIŞTIRABİLDİNİZ? Bir de Margherita tarzı bir şey söylemişler, pes doğrusu. Neyse arkadaşıma pizza hemen verildi ama ben 15-20 dakika kadar beklemek zorunda kaldım. Hiç "Kusura bakmayın, hata ettik, buyrun bedava olsun pizzanız" diyen de olmadı bu arada.

Neyse en sonunda geldi pizzam. Pizzada kokoreç fikri yiyince de hoşuma gitmedi ama pizza da güzel değildi gerçekten. Kokoreçler yanmıştı. Arkadaşımın yorumlarını sordum, o da pizzada çok fazla tavuk olduğunu, hamurun tadının neredeyse hiç gelmediğini söyledi. Bu belki bazılarınız için güzel bir özelliktir ama insanın içi bayılıyor gerçekten o kadar yoğun kokoreç ve tavuk tadından.

Bunun yanında fiyatlar da çok pahalı geldi. Küçük boy Inferno Pizza 17,90; Küçük boy Kokoreç Pizza 19,90; 250 ml'lik (330 bile değil) Fuse Tea ise 5 tl idi. Önceki gün muhteşem bir kebapçıda güzel çöp şişler yiyip mezelere de bayılıp 33 tl ödeyen bizler için hiç doymadığımız ve keyif almadığımız bu pizzacıya bu kadar para ödemek biraz yıkıcıydı evet.

Peki Şule bu yazıyı böyle bitirir mi? Tabi ki hayır. Madem pizzacı arıyoruz size daha daha ucuz, daha lezzetli, daha iyi hizmete sahip, daha ferah, sonradan çay ve tatlı ikramı da yapan ve konum olarak -en azından bize- daha yakın olan bir pizzacı önereyim: Italian Cut Bahçelievler. Pizza sevmeyen, yılda 1 kere pizza yiyen bana bile pizza yemeyi yeniden sevdiren bu mekan Pizza Il Forno'dan kesinlikle çok daha güzel. Her seferinde memnun ayrıldık buradan. Bir fotoğraf da buradan koyup yazımı sonlandırıyorum. (Bu yazıyı paylaştıktan iki gün sonra dayanamayıp Italian Cut'a gittim. Hâlâ çok güzel!)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2023'ü Paketliyorum

Kitap okuma aşkınızı alevlendirecek ve fotoğraf çekmenizi kolaylaştıracak 2 öneri

İstifa: Tercih değil yönelim