Youtube'da Takip Edilesi Kanal Önerileri


  • pewdiepie: Bu abimiz oyun vid... ahaha Şaka yaptım tabi ki 55 Milyon takipçili adamı sıfır takipçili blogumda önerecek değilim...
  • Cep Hikayeleri: En gönül rahatlığıyla önerdiğim kanal. İzleyip de hiçbir videosunu beğenmezseniz paranız iade. İnsanların hayatlarına misafir olmayı çok seven biri olarak ben bayılarak izliyorum. Siz de beğenirseniz lütfen benimle paylaşın!
  • Aşk ve Tereyağı: Ne yediğime dikkat etmek zorunda olduğum şu dönemde bile bütün videolarını keyifle izlediğim yemek kanalı. Çok samimiler, videolar gayet kısa ve kaliteli. İlginiz varsa mutlaka bakın derim.
  • Teknolojiden Anlamayan Adam: Yaklaşık 2,5 yıl önce telefon araştırırken keşfettiğim kanal. Bilmeyen çok yoktur sanıyorum ama varsa bildirmek istedim. Anlayacağımız dilden teknolojik ürün incelemesi yapıyorlar. Ekin Kollama'yı TAA zamanından takip ediyorum ama o TAA'yı bırakınca ben de bırakmak zorunda kaldım, bireysel kanalında takip etmeye devam ediyorum. Tam bir mahallemizin abisi kendisi. Onu merak ediyorsanız şuraya tıklayarak erişebilirsiniz.
  • Motto Müzik: Ekibin reklamını yapıyor gibi oldu ama bu kanalı ilk çıktığı andan itibaren takip ediyorum, yeri ayrıdır. Timur Akkurt "Televizyon bitecek" dedi ve televizyonu bitirecek kanalı açtı bence. Farklı farklı bir sürü programı var gezi programlarından fotoğrafçılık videolarına(Mehmet Turgut'un son videolarını hiç beğenmedim, hiç bilgi vermiyor ama yine de ilginizi çekerse ilk videolarına bakın derim.)...
  • Fotografium.com : Fotoğraf makinemi ve lensimin siparişini verdiğim internet sitesinin youtube kanalı. Videolarını çok eğitici buluyorum. Özellikle popüler fotoğrafların(bu nasıl bi ifade) nasıl çekildiğini merak ediyorsanız bakın, değişik fikirler göreceksiniz.
  • AmcaOğlu: Fotoğrafçılık demişken bu kanala da göz atmanızı öneririm. Size yalan söylemeyeceğim daha çok fazla videosunu izlemedim ama madde madde videolar seviyorsanız, güzel bilgiler bulabileceğiniz bir kanal.
  • Deniz Bağdaş: Sıradan makyaj videolarını unutun. Unuttunuz mu? Tamam. Eski blogumdan tanıştığım, tibitırdan takipleştiğim bu kanalın özellikle ilk videolarını çok sevmiştim. Göz atmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. 
  • Kamusal Mizah: Olağanüstü bir mizah, bunun az daha komiğini yapsalar yine güleceğim... 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2023'ü Paketliyorum

Kitap okuma aşkınızı alevlendirecek ve fotoğraf çekmenizi kolaylaştıracak 2 öneri

İstifa: Tercih değil yönelim